Verzendkosten
De verzendkosten kunnen per product verschillen, afhankelijk van het formaat en gewicht. In het winkelmandje vind je de juiste verzendkosten. Bij een bestelling boven de € 25,- binnen Nederland zijn de verzendkosten gratis. België verzenden wij gratis vanaf € 50,00.

Pakketten worden aangetekend en verzekerd verstuurd en dienen door de ontvanger getekend voor ontvangst te worden. Pakketten worden niet aangeboden bij de buren.

Je kan er ook voor kiezen om jouw bestelling gratis af te halen in onze winkel.

Levertijd
Plaats je een bestelling vóór 15:00 uur en de betalingen zijn gelukt, dan wordt jouw bestelling nog dezelfde dag verstuurd. Bestellingen op zondag geplaatst, worden maandag verstuurd. Je ontvangt een verzendbevestiging wanneer je bestelling is verzonden. Daarnaast ontvang je een Track en Trace code waarmee jij jouw bestelling kan volgen. Het verzenden wordt gedaan door DHL en zijn wij afhankelijk van de snelheid van bezorging van deze partij. In de regel zou het zo moeten zijn dat de bestelling de volgende dag bij jou wordt afgeleverd.

Ook kan je zelf een tijdstip van de bezorging kiezen zodat jij zeker weet dat je thuis bent als de bezorger langskomt. Is het makkelijk om jouw pakket te laten bezorgen bij een ophaalpunt bij jou in de buurt, ook dit is mogelijk om dit bij jouw bestelling aan te geven.

Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Mochten er toch beschadigingen zijn neem zo snel mogelijk contact met ons op dan komen we samen tot een oplossing.

Betalen
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, Credit Card, Klarna achteraf betalen.
De website wordt zo goed mogelijk up to date gehouden, maar mocht er onverhoopt een artikel niet op voorraad zijn, dan wordt er contact met je opgenomen.

Buitenland
Voor verzenden naar het buitenland gelden andere tarieven. Wil je iets laten verzenden naar het buitenland neem dan even contact met ons op.

Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander adres versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingsveld. Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger zijn cadeautje thuisbezorgd krijgt. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die we erbij doen. Wij zorgen voor een leuk kaartje bij jouw cadeau uit naam van jou.

Ik heb al een factuur ontvangen van Klarna maar mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
Klarna stuurt automatisch een betaaloverzicht nadat wij de order in ons systeem hebben aangemerkt als 'verzonden', het kan daarom zijn dat je factuur net iets eerder is dan je bestelling.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mm-i-xx.nl
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

© 2020 - 2021 MMiXX | sitemap | rss